تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود iTunes 12.3.0.44 x86/x64 + Mac – نرم افزار آیتونز
  • بازدید : (77)

دانلود iTunes 12.3.0.44 x86/x64 + Mac – نرم افزار آیتونز

دانلود iTunes 12.2.2.25 x86/x64 + Mac - نرم افزار آیتونز

دانلود iTunes

نرم افزار آیتونز مدیریت آیفون و آیپد

 

iTunes 12.3.0.44 x86/x64 + Mac OS نرم افزاری مفید برای مدیریت دستگاه های مختلف شرکت اپل همانند iPod, iPhone و Apple TV می باشد که به وسیله آن می توانید کارهایی مانند پخش و دانلود ویدیوها و موزیک های دیجیتالی و انتقال فایل های مختلف به آیفون و یا دیگر دستگاه های پخش صوتی دیجیتال را در ویندوز کامپیوتر خود از قبیل ویندوز XP ، 7 و 8 انجام دهید.  در حقیقت می توان نرم افزار iTunes را پلی ارتباطی بین کاربران شرکت اپل و امکانات این شرکت دانست !


برچسب ها : ,
مدیریت و انتقال اطلاعات دستگاه های iOS با Wondershare TunesGo v6.0.1.3
  • بازدید : (62)

مدیریت و انتقال اطلاعات دستگاه های iOS با Wondershare TunesGo v6.0.1.3

منبع:ایرانیان دانلود

مدیریت و انتقال اطلاعات دستگاه های iOS با Wondershare TunesGo

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Wondershare TunesGo در خدمت شما هستیم. Wondershare TunesGo برنامه ای است که به شما امکان مدیریت قسمت مالتی مدیا گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS در کامپیوتر را فراهم می‌کند،با بهره گیری از این نرم افزار می‌توانید فایل‌های موسیقی ، ویدئویی ، تصاویر و … آیفون ، آیپد و آیپاد خود را از طریق کامپیوتر به شکلی حرفه ای مدیریت کنید ، یکی از مهمترین ابزارهای این نرم افزار امکان انتقال سریع و بدون وقفه فایل‌های مالتی مدیا بین دستگاه و کامپیوتر می‌باشد، Wondershare TunesGo همچنین توانایی تبدیل فرمت‌های موسیقی و ویدیویی را نیز دارد. این نرم افزار همچنین به شما امکان مدیریت بخش‌های دیگر گوشی از قبیل مخاطبین ، لیست تماس‌ها و … را نیز خواهد داد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


دانلود Tenorshare iPhone Data Recovery v6.5.0 – ریکاوری اطلاعات آیفون
  • بازدید : (58)

دانلود Tenorshare iPhone Data Recovery v6.5.0 – ریکاوری اطلاعات آیفون

دانلود Tenorshare iPhone Data Recovery v6.5.0 ریکاوری اطلاعات آیفون

 

دانلود Tenorshare iPhone Data Recovery

ریکاوری اطلاعات آیفون

| به همراه نسخه پرتابل | 

 

Tenorshare iPhone Data Recovery v6.5.0 ابزاری سریع و ایمن برای بازیابی اطلاعات از دست رفته آیفون می باشد. این برنامه بر روی سری پنجم آیفون تست شده است. از این برنامه می توانید به عنوان یک راه نجات برای بازیابی اطلاعات خود استفاده کنید و هر گونه اطلاعاتی نظیر اطلاعات تماس، مخطبین و تمامی فایل های خود را بازیابی کنید.


برچسب ها : ,
دانلود iTools 3.1.7.6 2015 – نرم افزار مدیریت آیفون و آیپد
  • بازدید : (550)

دانلود iTools 3.1.7.6 2015 – نرم افزار مدیریت آیفون و آیپد

دانلود iTools 3.1.7.6 2015 - نرم افزار مدیریت آیفون و آیپد

 

دانلود iTools

| ساپورت کامل iTunes 12.1 |

 

iTools 3.1.7.6 2015 نرم افزار ساده و کاربردی شبیه iTunes برنامه معروف اپل میباشد. این برنامه برای مدیریت دستگاه های دارای سیستم عامل iOS از جمله iPhone و iPad طراحی شده است و محیط برنامه آن بسیار شبیه به آیتونز میباشد. با برنامه iTools کافیست دستگاه خود را به سیستم وصل کرده و تمامی اطلاعات دقیق آن را با تمامی جزئیات مشاهده کنید. منوی زیبای برنامه آی تولز وضعیت حافظه شما را به طور دقیق نشان می دهد دقیقا مثل نواری که در آی تولز مشاهده می کردیم.


ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد